90210 Revenge With The Nerd
S3, E15: Navid and Dixon convince a producer to shoot a music video at Shirazi Studios, Adrianna tells Silver about her plot for revenge, Emily tries to get close to Liam but her plan backfires, and Naomi is surprised by her reaction to a nerdy lab partner who helps her out.