Right Hand Man
S4, E3: When new vet Richard Carmody joins the practice, James feels his place by Siegfried's side is threatened. Conflicts come to the surface at Mrs Pumphrey's community tea party, and Mrs Hall takes a big step forward in her relationship with Gerald.