Rise from the Ashes
S2, E10: Carlotta is devastated after the fire that resulted in someone’s death. As she tries to pick up the pieces, her mother, Miss Christine (guest star Patti LaBelle), and sister, Cassie (guest star Brandy Norwood), unexpectedly show up. Meanwhile, Star struggles to hide her jealousy and feelings for Noah, while Gigi (guest star Keke Palmer) decides to do “Take 3” a favor that could put them back on the map.