Rise
S4, E20: Max discovers the extent to which Dr. Fuentes' cuts are damaging New Amsterdam and decides it's now or never; Iggy takes an unconventional approach to reach a young patient; Reynolds and Wilder perform a risky, life-saving surgery on unborn twins.