Robert Hansen: The Butcher Baker
S1, E2: Before he hunted down his first victim in the wilds of Alaska, Robert Hansen was working at his father's bakery in a small town in Iowa, slowly developing an animosity for women. Even as a successful business and family man in Anchorage, his intense feelings would build into a dark desire to exert the ultimate control over 17 victims.