Robo Rusty/Ruby's Kitty Catastrophe
S1, E26: Rusty builds a robot version of himself, so he can do two things at once in Robo Rusty', then in 'Rusty's Kitty Catastrophe', Rusty and Ruby build a robotic buddy for Botasaur, a Kittybot!