Roger 'n Me
S1, E20: Stan goes to Atlantic City for a bachelor party and is shunned by his so-called best friend. Roger steps in and becomes Stan's new sidekick. Their friendship goes to a whole new level, but when they return home and face Francine, Stan realises that what happens in Atlantic City doesn't necessarily stay there.