Pan Am Romance Languages
S1, E7: As Laura (Margot Robbie) and Kate (Kelli Garner) each face relationship challenges, Dean (Mike Vogel) struggles to end his affair with an airline vice president’s girlfriend. Meanwhile, Colette (Karine Vanasse) volunteers to chaperone a precocious twelve-year-old passenger.