Roulette
S9, E5: Oliver is drugged and kidnapped by a woman named Victoria AKA Roulette, who tells Oliver that he’s involved in a dangerous game and must fight for his life. After Victoria shows up dead and Oliver is arrested by the police, he turns to Chloe for help. Meanwhile, Lois berates Clark for not telling her about Oliver's suicide attempt.