S2, E6: Ricky Gervais and Stephen Merchant send Karl to America to travel the length of one of the most famous roads in the world, Route 66. During his trip, Karl goes to a cuddle party, prospects for gold, spends time with an Amish family, joins a high school choir and has to choose between going wing-walking or taking part in a Mr. Leather contest.