Routine
S1, E22: For some time now, our heroes have become somewhat weary of fighting XANA all the time. Tired of the routine of it all, and of Yumi’s seeming indifference towards him, Ulrich starts seeing another girl, which makes Yumi angry and causes a fight between our bashful love-birds. At the same time, a tower is activated on Lyokô, but none of our heroes can work out what Xana is up to.