Rubber Band Ball
S1, E8: The Braverman family is on high alert when Amber’s (Mae Whitman) ex-boyfriend Damien (guest star Eddy Rioseco, "Related") arrives from Fresno. Zeek (Craig T. Nelson) takes Adam (Peter Krause) on a road trip for investment advice and some father-son bonding. Meanwhile, Julia (Erika Christensen) and Joel (Sam Jaeger) worry that Sydney (Savannah Paige Rae) might be suffering from Asperger’s and Crosby (Dax Shepard) wants to help plan Jabbar’s (Tyree Brown) birthday party. Bonnie Bedelia, Joy Bryant and Max Burkholder also star.