Rusty Feels Peachy/Rusty's Monkey Mayhem
S1, E20: While helping Chef Betty and Sammy compete for the Peachy Keen tasting contest, Rusty and Ruby must find a way to get them working together. Ruby tries to help the monkeys at the Animal Park come up with some new performances.