Rusty Goes Bananas / Rusty's Night Lights
S1, E6: The mischievous monkeys escape from their enclosure in 'Rusty Goes Bananas', then in 'Rusty's Night Lights', the town's power goes out after Ruby takes Crush up for a fun plane flight.