Rusty's Botafort/Rusty's Bull Dozer
S1, E18: Rusty, Ruby and Liam build a fort that Botasaur can't fit into in 'Rusty's Botafort', and in 'Rusty's Bull Dozer', Rusty and Ruby help Mr. Higgins fix his bulldozer, only to have it cause mayhem.