Rusty's Pet Project/Rusty Gets Stuck
S1, E21: When Botasaur gets tired, Rusty gives him a lot more energy in 'Rusty's Pet Project', then in 'Rusty Gets Stuck', Ruby demonstrates the world's strongest glue - and gets all of Sparkton Hills stuck.