Ryan on wheels
S1, E4: True is assigned the task of designing some new gear for young skateboard star Ryan Sheckler. In order to gain access to Ryan's all-male skate club, she and Lulu must go undercover as boys. Elsewhere, Amanda decides to adopt a friendlier attitude at work so that her latest assistant will stay in the role longer than one day.