S-T--Star W--Wars W—Wars
S2, E9: J.J. receives tickets to the premiere of `Star Wars: The Last Jedi' and a pretty classmate tries to take Ray's ticket. Maya, Jimmy, and Dylan enjoy a rare night at home without the boys. Dr Miller discovers Kenneth's secret after-hours hangout.