S9, E20: Tess and Chloe become trapped inside Watchtower in which Oliver decides to go up against Zod. Meanwhile, Clark discovers that all of Zod's Kryptonian/Kandorian soldiers have been given their superpowers, and he must figure out a way to stop them before they use them.