Sad Cypress
S9, E2: Tense murder mystery with Hercule Poirot racing against the clock to save the life of a young woman convicted of double murder. As Poirot watches the judge sentence socialite Elinor Carlisle to death for poisoning both her aunt and her rival in love Mary, he can't help feeling something's wrong. Despite all the evidence against her, it's possible that one tiny clue might prove Elinor's innocence. Poirot is just the man to find it. Also starring Elisabeth Dermot Walsh, Diana Quick, Kelly Reilly, Paul McGann and Rupert Penry-Jones.