Safe Deposit Krabs / Plankton's Pet
S9, E8: Mr Krabs gets trapped in Bikini Bottom's brand-new bank in 'Safe Deposit Krabs', and then in 'Plankton's Pet', Plankton gets a pet to cheer himself up.