SAKURA - Cloak and Dagger
S1, E4: The Red Axis fleet arrives in Sakura Empire celebrating their successful strike against Azur Lane forces. Akagi checks the progress of her grand plans while Ayanami meets with her peers and reflects on the previous battles.