Salary
S4, E15: Amy finds herself at odds with her co-workers when some salary numbers get leaked. Meanwhile, Garrett grows tired of Glenn's positive attitude. Dina worries that Jonah is coming between her and Amy and Mateo tries to give himself a promotion.