Same As It Ever Was
S4, E3: Max advises a young student at a science fair but encounters legal complications with her brilliant invention; Bloom encourages Dr. Shinwari to be more aggressive in the ED; Iggy gets a lesson in humility; Brantley has a surprise for the staff.