Sanctuary: A Witch's Tale
S1, E3: An expert confirms that magic was present at the crime scene. Harper makes a shocking revelation to Sarah, who warns that her disclosure, if revealed to the police, will make her a suspect. An accusation from Harper sends Abigail into revenge mode.