Sanctuary: A Witch's Tale
S1, E1: When a teen sports star dies, the community of Sanctuary is shattered; DCI Knight expects a straightforward investigation but the response of Harper, daughter of a local witch, leads her to suspect there's more to his death than meets the eye.