Four Sheets Santorini
S1, E4: Zane visits the volcanic island of Santorini, starts with grape stomping, then heads to an ancient fishing village to try Greece's official spirits. After tasting Metaxa and Mastica, he finishes the night at a place where drinking in a helmet is required.