Save My Love
S2, E7: As an irascible federal judge (guest star Stephen Root) hears a controversial coal company case, an FBI investigation complicates Raylan’s (Timothy Olyphant) efforts to replace the money Winona (Natalie Zea) took from an evidence locker. And as Raylan and Winona struggle to put the money back before its disappearance is discovered, a coal company executive hires Boyd Crowder (Walton Goggins) for her security team.