Save The Date
S1, E5: Max bets Phoebe she can't turn off being a superhero and go on a normal date; Chloe helps Phoebe do well on the date, but Max tries to sabotage by crying wolf; suddenly, a real supervillain emerges and puts Max and Chloe in serious danger.