Savior
S9, E1: Clark tells Jor-El he's ready to begin his training but Jor-El orders him to go back to Metropolis and sever his relationship with Lois. Meanwhile, Chloe is surprised when Lois returns with no recollection of disappearing for a few weeks and Lois meets John, an opinionated new reporter on The Daily Planet.