Say Goodbye
S6, E1: Annalise struggles with the toll that Laurel and Christopher's disappearance has taken on everyone. Oliver, Frank and Bonnie disagree on the possible reasons behind Laurel's disappearance. Tegan handles the aftermath of Emmett's apparent poisoning.