Say My Name
S5, E7: As Walt (Bryan Cranston) unveils his new plan to keep all the hijacked chemicals and expand his business, the DEA investigation closes in on Mike (Jonathan Banks). And when Hank (Dean Norris) finds someone who’s willing to cooperate, Mike must take drastic action to avoid being caught.