Scantronica Love
S1, E2: When Professor Koontz uses a scantron machine to pair students romantically, Napoleon is matched with Tokiko, the Japanese exchange student, a disappointed Deb is paired with bully Don Moser and Pedro is happily paired with Don’s girlfriend Summer Wheatley. Don’s mother and sisters take Deb under their wings, which she reluctantly allows until she discovers they have ulterior motives.