Scars and Souvenirs
S3, E18: The race for chief heats up after a new competitor enters the fray, tensions escalate between Izzie and George, and Callie must reveal a big secret. Meanwhile, Derek treats a patient near and dear to him, while Alex continues his work with Jane Doe.