The Lawyer Season 1, Episode 4
S1, E4: Brian tells Frank that he has Bogdan's phone and it contains evidence linking an upcoming drug deal directly to Waldman. When Waldman orders a hit on Brian, Sara rushes to save him, endangering Liam.