Second Chances
S5, E4: Tensions run high when Jason returns and Ghost warns Tommy about Teresi while he hatches a plan with Kanan to rid Tommy of his new family. Angela gets closer to arresting the Jimenez Cartel while Kanan forms an unlikely alliance.