Second Chances
S5, E11: In his quest to take down Kovar, Oliver gets help from a surprising source – Talia al Ghul (guest star Lexa Doig). However, when she reveals what she wants from him in exchange, Oliver isn’t sure he can accept her help. Felicity attempts to hack the NSA to help free Diggle, but when her online efforts are flagged, she faces off against an unknown adversary. Meanwhile, Curtis tells the team about a female vigilante, Tina Boland (guest star Juliana Harkavay), he uncovered online who has been wreaking havoc all over the country.