Second Contact
S1, E1: Ensign Tendi has her first day of work on Starfleet's USS Cerritos, where she meets fellow support crew members. Boimler is tasked with a secret special assignment. Rutherford attempts to keep his dating life intact while a disaster strikes the ship.