Transformers: EarthSpark Secret Legacy Pt. 1
S1, E1: Brother and sister Robby and Mo accidentally create the new Earthborn Transformers: Terrans. The Malto family vows to protect the new bots, while the Terrans discover their Cybertronic roots and learn how to become real Transformers.