Secrets Of The Sun God
S1, E3: Albert Lin follows the treasure map to a pyramid at the heart of the most famous ancient Mayan city; divers search for an entrance to a flooded cave beneath a Mayan pyramid; archaeologists find a ceremonial drinking cup that reveals a royal tomb.