See It, Touch It, Mixtape It
S4, E5: Meech and Terry prepare for the Stomping Ground launch party; Meech has a new love interest, and B-Mickie takes a major step in his relationship; back in Detroit, the Flenory family get surprising news; Meech considers new partners in St. Louis.