See No Evil
S1, E17: Lloyd Eddie Ventrix is close to losing his daughter, Kimberly, to his ex-wife. Determined not to lose her, Ventrix dons an invisibility suit and poses as Kimberly's imaginary friend, while stealing jewellery for her.