S1, E1: CIA officer Daniel Miller arrives in Berlin on a clandestine mission to unearth an anonymous whistleblower, alias Thomas Shaw, and reunites with his old friend Hector DeJean; as Daniel gets closer to Shaw, his quarry reacts in a murderous fashion.