S1, E2: Thomas Shelby sets out to get work with Billy Kimber - the man who can help Thomas achieve his dream of running a legal bookmaking business. Meanwhile, Polly is alarmed when she realises Ada is pregnant and when Thomas discovers the news, he forces Ada to admit that Freddie Thorne is the father.