S1, E6: Maya, Oscar's second wife, finally arrives in London. As the family try to heal past divisions and celebrate the future, Hannah and Nathan are fighting to save their marriage. Elsewhere Goldie finally has her day in court, only to discover a devastating final secret that changes everything.