S11, E12: When a 16-year-old girl who had received a kidney transplant from her father arrives at the ER feeling dizzy, Carter traces the problem to a new drug the girl was taking to control seizures related to her kidney dysfunction. Carter then asks Neela to post information about the drug's side effects on the internet, which causes an uproar when the pharmaceutical company finds out.