S12, E1: Sam and Kovac report to the police that her diabetic son Alex is missing, possibly trying to find his father. Alex mistakenly thinks his dad is in Colorado, but the man is actually incarcerated. Unfortunately, Alex left without his insulin. Elsewhere, Neela, Ray and Abby struggle with their first shifts in charge of the new interns.