S13, E11: With the holiday spirit in full effect, romances heat up the emergency room. Meanwhile, after a homeless boy convinces Gates and Ray to help his friend, who is in critical condition, Gates breaks his promise and calls children's services. Elsewhere, Ames issues a restraining order against Kovac, and Dubenko gives Neela the opportunity to be part of a very special holiday miracle.