S15, E4: Dubenko returns to work, due in no small part to Brenner's organised protests, but Brenner asks a favour of him in return. Meanwhile, a young gymnast comes into the ER with injuries consistent with a fall, but Banfield and Gates each think a different family member may actually be to blame, and Sarah neglects to ask Gates' permission before getting her tongue pierced.