S2, E4: Tommy finds out exactly what mission Major Campbell is forcing him to undertake. Arthur spearheads a ferocious takeover of London’s Eden Club. Meanwhile, Polly’s son Michael is welcomed into the business, and quickly experiences the dark side of the Peaky Blinders.